• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Növényes 60 Literes Nano indítása

moongose

Tapasztalt kertész
Sziasztok nagyon új és nagyon kezdő vagyok még az akvarisztika ezen ágában, de szeretnék tagja lenni a közösségnek.

Az alábbi paraméterekkel szeretnék indítani egy akváriumot, a kérdésem lenne, hogy kell-e valamin változtatni illetve hogy milyen növényeket tarthatok benne + garnélák ?

Akvárium: Dennerle NanoCube 60l
Szűrő: JBL CristalProfi e701 greenline vagy Tetra EX 800 Plus
Világítás : Aquamorf AM - LDX4 18w 3240 lm
Co2: egyenlőre nem tervezem talán később

Talaj: ADA Power Sand és ADA Amazonia

A segítséget és az építő jellegű változtatásokat előre is köszönöm.
 
Utoljára módosított moderátor által:
Szia!

A növénnyel kapcsolatban lenne kérdésem, hogy egy ilyen technika mellett milyen növények tarthatók?
 
A co2 esetén a fény mennyiséget is növelnem kellene vagy a Led elbírja még azt is? A világítással nagyon nem tudok dűlőre jutni ezen a téren.
 
Világításban nehéz megadni a tutit. A növényzet jó idikátor. Ha pl van riccia-d, s bubizik, akkor elég jó a megvilágítás.
 
Sziasztok nagyon új és nagyon kezdő vagyok még az akvarisztika ezen ágában, de szeretnék tagja lenni a közösségnek.

Az alábbi paraméterekkel szeretnék indítani egy akváriumot, a kérdésem lenne, hogy kell-e valamin változtatni illetve hogy milyen növényeket tarthatok benne + garnélák ?

Akvárium: Dennerle NanoCube 60l
Szűrő: JBL CristalProfi e701 greenline vagy Tetra EX 800 Plus
Világítás : Aquamorf AM - LDX4 18w 3240 lm
Co2: egyenlőre nem tervezem talán később

Talaj: ADA Power Sand és ADA Amazonia

A segítséget és az építő jellegű változtatásokat előre is köszönöm.

Kozeljovoben inditok en is egy 60-ast. En a vilagitassal nagy gondban voltam, de vegul 4x24w t5 lett max. majd 2 csovet hasznalok, de legalabb van tartalek keves biztos nem lesz (y)