• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Alga

Rolika0816

Tapasztalt kertész
Sziasztok!
(Kezdő vagyok)
Következő kèrdèssel fordulnèk hozzátok:
3 hete indítottam el egy 200 literes akváriumot (Juwel akvárium) gyári világítás
2 LED-es csővel 6500 ès 9000 kelvines
Alúl táptalaj felette finom homok totál 5 cm vastagság
Fluval 206 külső szűrő
Vízhőmérséklet 24-25 Celsius
Minden frankón műkődik
A világítás eddig Naponta nagyon keveset, csak estènkènt 5-6 órát volt fel kapcsolva a szoba egèsz fènyes egyèbkènt!
A FŐ PROBLÈMA HOGY VALAMIÈRT NAGYON GYORSAN ÈS LÁTVÁNYOSAN EL KEZDETT ALGÁSODNI ILYEN VÈKONY VILÁGOSBARNA RÈTEGBEN, de minden tehát mèg a homokon is rèteg alakúl ki foltokban rakok kèpet is
A víz adatai nem rosszak a tesztek alapján
A boltban azt mondják (HOLLANDIÁBAN mert itt lakom)a táptalaj okozhatja ès idővel ez be fog állni, ès legalább 8-10 órát világítsak (ha ez így is van) addig is akkor rengeteg takarítással fog járni
Növènyekre mindenre rá szállt
Ma vettem ilyen gyógyszert (TETRA) algásodás ellen 4 tablettát kell 1 hónapig benne hagyni ès állítólag ez segít
Vèlemènyetek???? Vajon mi lehet ez a gyors folyamat??
A kèpen foltokat láttok a homokon ès ezek a foltok Fèl nap alatt tèrtek iígy vissza
MegKöszönnèm az okos tanácsokat

438db33b17a934b677365b69921ad784.jpg721a238687b0e224bdeebad0f2a8fa3a.jpg


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
 
Látja valaki rajtam kívül ezt a bejegyzèst?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
 
Gondoltam fel rakok egy fotót mennyit változott egy nap alatt...
Elèg látványosb89a8fe6585342752e62e56d985a641a.jpg


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
 
Gondoltam fel rakok egy fotót mennyit változott egy nap alatt...
Elèg látványosView attachment 49628


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével