• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Fontos Mi újság a rendelésemmel? Mikor kapom meg? Sérült a csomag.

Status
Not open for further replies.

viktorlantos

Alapító
Admin
Most csak egy gyors üzenet a témában ami nem csak erre a hétre vonatkozik, de úgy általánosságban, mivel többen itt a fórumon üzenetben is kérdéseket tesztek fel.

Kérünk mindenkit, itt a fórumon ne írjon rendeléssel kapcsolatban privátban! Nem csak nekem, de a többi GAs munkatársnak sem.

Van több kommunikációs csatorna, ahol az üzlet elérhető és igyekszünk gyorsan válaszolni minden kérésre sokszor munkaidő után és hétvégén is!
A rendszereinket úgy találtuk ki, hogy minden kérés A FÓRUMOT KIVÉVE! befut egy központi rendszerbe, ahol az esetet kezelnünk kell. A felmerülő problémákat meg kell oldanunk. A válaszadást követően elégedettséget mérünk, így statisztikailag és időnként szövegesen is képet kapunk a szolgáltatásunk minőségéről, és a munkatársak és saját magunk teljesítményéről is.

A fórum a hobbi része. Ide beszélgetni járunk, nem dolgozni. Ha itt írsz nekünk az az információ vagy elvész, vagy nem lesz időben megválaszolva, vagy nem kapsz pontos információkat. Mert egy fáradt nap vagy kimerítő hét után lehet 1 hétig a fórumot sem akarjuk látni :) ....Ráadásul senki más nem tud majd arról, hogy valakivel beszéltél róla és az is megeshet, hogy a kiemelten fontos feladatok mellett egyszerűen megválaszolatlan marad az üzeneted. Ez nem csak neked rossz és téged idegesít majd, de rontja a cég problémamegoldó képességét, a vevőelégedettséget és alapjaiban okoz felmérhetetlen károkat mindenkinek.

Kérem, hogy ha rendelés van, készletről érdeklődnél, megkapott csomaggal reklamálsz stb csak a következő elérhetőségeket használd:
  • Email
  • Kontakt form a weboldalunkon
  • Chat a weboldalon
  • Facebook üzenet
  • Telefon
  • Személyesen a boltban
Minden más esetben a kérésed megválaszolásáért és a probléma kezeléséért nem tudunk felellősséget vállalni.

Köszi mindenkinek a megértést. Az üzenet lényege a sokkal jobb és hatékonyabb kiszolgálás és a vevői elégedettség folyamatos javításáról szól és elsősorban a vásárlóról.
 
Utoljára módosított:
Status
Not open for further replies.
Back
Oldal tetejére