Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
Regisztrációs korlátozások
Szia. Persze. Letekered es az alatta levo kocka magnest ugy tudod lehuzni ha meghal.Sziasztok!
Meg tudja nekem valaki mondani,hogy a mágnesszelepen ez a nagy csavar mire való?
Köszönöm
Lehet hülye kérdés,de nem lehet állítani rajta?Szia. Persze. Letekered es az alatta levo kocka magnest ugy tudod lehuzni ha meghal.
Mennyi ideig nezted? Lezaras utan meg johet akar 1 oran at is a gaz valamennyire.Lehet hülye kérdés,de nem lehet állítani rajta?
Az a problémám,hogy nem zár rendesen a mágnesszelep.Nyitásnál kattan,de ndm zár rendesen,valamennyire jön a gáz.
Valakinek valami ötlet?
Egésznap jön a gáz,kicsit kevesebb de folyamatos.Mennyi ideig nezted? Lezaras utan meg johet akar 1 oran at is a gaz valamennyire.
Allitani nem lehet.
GERONIMO a szelep. Szedd szet, fujj bele fektisztitot es proba. Ha nem retkes volt, akkor kuka.Egésznap jön a gáz,kicsit kevesebb de folyamatos.
Jelen esetben kitekered a mágnesszelepből és a tűszelepből is a csőcsatlakozós csavart. Veszel hozzá hegesztéstechnikai szaküzletben egy közcsavart, ami jelenlegi tudásom szerint 1/4" méret lesz. Ugyanazzal a mérettel szerelt, mint a manométer. (szerintem) Ha viszed a boltba mindkét darabot kitekert menettel, akkor nem tudsz hibázni. Finoman fogasd be satuba őket és 12-es villáskulccsal ki kellene jönnie mindkettőből a csőcsatlakozóknak. Az enyém nem pont ilyen mert nálam a mágnesszelepen külsőmenetes vég van, amire vastagabb a csavar, de ez azt jelenti, hogy ha letekerem róluk a csatlakozót, akkor apa-anya végük lesz, összetekerhetőek. Nálad viszont anya-anya, ehhez kell közcsavar. Remélem tudtam segíteni.Kedves Kollégák,
Van egy régen fennálló luxusproblémám amire mindmáig nem találtam saját kútfőből megoldást. Ma végre rávettem magam, hogy kicsit elmerüljek a problémakörben, de nem jutottam el a megoldáshoz.
Probléma a következő.
Adott egy Oxyturbo reduktor, Oxyturbo tűszelep, GA szolenoid jelenleg ezek a fotó szerint vannak összeállítva.
View attachment 164537
Ez mind "szép" és jó, de azért nem a legszexibb megoldás, legfőképpen azért nem mert a kék bubi számlálóm ideális esetben függőlegesen kéne álljon. Ez ha minden igaz elérhető abban az esetben, hogyha sikerül rájönnöm arra, hogy miféle módon szedhető ki a köztes co2 cső darab (képen ahol hajlik a történet) és kapcsolható az össze egyenesen az Oxyturbo reduktorral.
A cél az volna, hogy a következő eredmény szülessen. Ezt hogyan tudnám elérni?
View attachment 164538
Köszi a segítséget!
Üdv,
Norbi
Köszi a tippet lehet, hogy ez a megoldás amit mondasz.Jelen esetben kitekered a mágnesszelepből és a tűszelepből is a csőcsatlakozós csavart. Veszel hozzá hegesztéstechnikai szaküzletben egy közcsavart, ami jelenlegi tudásom szerint 1/4" méret lesz. Ugyanazzal a mérettel szerelt, mint a manométer. (szerintem) Ha viszed a boltba mindkét darabot kitekert menettel, akkor nem tudsz hibázni. Finoman fogasd be satuba őket és 12-es villáskulccsal ki kellene jönnie mindkettőből a csőcsatlakozóknak. Az enyém nem pont ilyen mert nálam a mágnesszelepen külsőmenetes vég van, amire vastagabb a csavar, de ez azt jelenti, hogy ha letekerem róluk a csatlakozót, akkor apa-anya végük lesz, összetekerhetőek. Nálad viszont anya-anya, ehhez kell közcsavar. Remélem tudtam segíteni.
Ez így még egyszerűbb is, mint közcsavar után mászkálni.Köszi a tippet lehet, hogy ez a megoldás amit mondasz.
Most viszont úgy látom megoldottam a dolgot abból ami van és úgy látszik működik. Annyit csináltam, hogy a mágnesszelepben lévő hosszú fém betétet kivettem és megfordítottam. Így minden összecsatlakoztatható lett és most, hogy elindítottam a rendszert minden működik. Co2 jön mikor a mágnesszelep bekapcsol és nem amikor elzár. Nem ereszt a rendszer és az eredmény az lett amit szerettem volna.
View attachment 164541
Sziasztok,
Egy kis update a fentiekkel kapcsolatban.
Ma reggel azt tapasztaltam, hogy az Oxyturbo reduktor kimenő nyomása nagyon magasra felment (Lásd a képen).
Ez üzemen kívüli állapotban történt, tehát a mágnesszelep zárva volt. Indítás után egy nagy "büfi" után a nyomás pár perc alatt visszaállt 2,4 körülire. Ennek ellenére nekem ez új, nem szokott ennyire megnövekedni a nyomás üzemen kívül. Ötletek?
View attachment 164564
Köszi @viktorlantos, megnyugtattálFixen be van kötve a mágnesszelep. Emiatt van. Nem kell foglalkozni vele.
Ezt úgy érted, hogy nálam azért nem csinál ilyet, mert az az 5cm cső, amin lóg, az egyfajta tágulási tartályként is üzemel?Fixen be van kötve a mágnesszelep. Emiatt van. Nem kell foglalkozni vele.
Túléltük a napot, szóval valószínűleg rendben van minden. Lehet reduktorja is válogatja, hogy melyik hogyan viselkedik. De valóban érdekes, hogy neked nem változik.Nálam is közvetlenül a mágnesszelepen van a bubiszámláló, de még sosem változott a nyomás.
Én is így jártam vele pár hónapja... ugyanezt mondták, hogy nem kell vele foglalkozni aztán 1hét múlva kiürült a palackom. A reduktor eresztett. Habozz körbe minden csatlakozást és gyári illesztést.Túléltük a napot, szóval valószínűleg rendben van minden. Lehet reduktorja is válogatja, hogy melyik hogyan viselkedik. De valóban érdekes, hogy neked nem változik.
ugyanezt mondták, hogy nem kell vele foglalkozni aztán 1hét múlva kiürült a palackom.
Nem tudom emlékszel e, de nem tömítés hiba volt hanem gyári hiba.a 2 dolognak nincs köze egymáshoz szerintem. a tömítés mindig is a rákfenéje volt minden co2 rendszernek