• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Green Aqua webshop fejlesztések

tudom apróság, de belefutottam egy hibás méret rendelésébe, üveg befolyócsőnél, mert bevallom a képek alapján választottam, és megzavart, hogy mindegyik greenworks befolyó ugyanúgy néz ki - a valóságban sikerult egy nagyon rövidet rendelnem.

konkrétan ezt rendeltem:

sajna a kép erősebb volt mint a fejemben levő colstok :)

valszeg ez kellett volna, de még így utólag sem derül ki, hogy ez vajon milyen hosszú lehet:
30cm.
 
T
tudom apróság, de belefutottam egy hibás méret rendelésébe, üveg befolyócsőnél, mert bevallom a képek alapján választottam, és megzavart, hogy mindegyik greenworks befolyó ugyanúgy néz ki - a valóságban sikerult egy nagyon rövidet rendelnem.

konkrétan ezt rendeltem:

sajna a kép erősebb volt mint a fejemben levő colstok :)

valszeg ez kellett volna, de még így utólag sem derül ki, hogy ez vajon milyen hosszú lehet:
Tök jogos, javítva. :)
 
Keresőfejlesztési javaslatok (UI):
1. Autocomplete-nél hasznos lenne ár, kosárhoz adás gomb és out-of-stock cuccoknál az email riasztás lehetősége.
2. A browsing funkciónál és a keresési eredményeknél is jó lenne ugyanez (kivéve ár, mert az ott van :) ) (Nem csak a részletes nézetben.)
3. Nekem Chrome-ban sokszor gond, hogy eltaláljam pontosan a filtert. A checkbox nem nagyon akar működni, a szövegre kattintás szokott.
4. A kosár megjelenését lehet, hogy 'hover over'-re változtatnám.

Amúgy jó, ezzel még jobb lenne. (Nem néztem át mindent, ezek csak vásárlásnál jöttek elő. Ja, a logisztikai rendszeretek durva, a tegnap esti rendelésről ma 9:40-kor jött értesítő, hogy összeraktátok a csomagot. :) )
 
Keresőfejlesztési javaslatok (UI):
1. Autocomplete-nél hasznos lenne ár, kosárhoz adás gomb és out-of-stock cuccoknál az email riasztás lehetősége.
2. A browsing funkciónál és a keresési eredményeknél is jó lenne ugyanez (kivéve ár, mert az ott van :) ) (Nem csak a részletes nézetben.)
3. Nekem Chrome-ban sokszor gond, hogy eltaláljam pontosan a filtert. A checkbox nem nagyon akar működni, a szövegre kattintás szokott.
4. A kosár megjelenését lehet, hogy 'hover over'-re változtatnám.

Amúgy jó, ezzel még jobb lenne. (Nem néztem át mindent, ezek csak vásárlásnál jöttek elő. Ja, a logisztikai rendszeretek durva, a tegnap esti rendelésről ma 9:40-kor jött értesítő, hogy összeraktátok a csomagot. :) )

Köszi a hasznos javaslatokat, megnézzük mit tudunk tenni az ügy érekében :)
Out of stock noti van és sokan használják, szoktam látni az értesítőket ami időnként kimegy. Termék oldalon ha nem rendelhető valami, akkor megjelenik az ezzel kapcsolatos tartalom. Persze volna mit javítani, hogy jobban észrevehető legyen.

Sokat szívunk általánosságban, hogy két nyelvű az oldal és más pénznem is van. Pl autocomplete is itt hasal el időnként az árakkal. Vagy épp egy akciós napon nem képes megfelelően gyorsan átvenni az akciós árakat (sync), emiatt megtévesztő a vásárlónak az info. Eltérő termékcsoportok esetén pl csoportos/kötegelt termékek szintén vannak tech gondok a külső rendszerekkel.

Mindez persze csak háttérinfó :) usability oldalról ezeknek nem kellene láthatóak lenniük. Vagy más módon ki kellene védenünk.

köszi még1x :)
szuper, hogy a rendelések feldolgozásában kicsit javítottunk az imázson :) 👍
 
+1 részemről is a feldolgozásnak, életemben először a futárral cipeltettem az aljzatot és nem mentem ki a boltba, döbbenetes gyorsasággal ment minden.

Viktor, az hogy egy termékből a különböző típusok (pl powersand advance S meg M vagy greeworks üveg befolyó nano-normal, hosstzu stb) nem egy termék alatt vannak másodlagos kiválasztásként, az szándékos, mert próbáltátok így, de nem értette a vevő, vagy esetleg a shopmotor limitációja?
 
Viktor, az hogy egy termékből a különböző típusok (pl powersand advance S meg M vagy greeworks üveg befolyó nano-normal, hosstzu stb) nem egy termék alatt vannak másodlagos kiválasztásként, az szándékos, mert próbáltátok így, de nem értette a vevő, vagy esetleg a shopmotor limitációja?

A legtöbb "régi" motor nem erre a célra lett tervezve, utólag ez meg csak egyedi fejlesztéssel megy sajnos.
Hozzátartozik, hogy a jelenlegi shopmotort a cég indulása óta használjuk (13 év), ami persze rengeteget fejlődött azóta, de pl a termék alternatíva egy új megközelítés azóta az ecomm területen.

Persze van sok dolog ami mellette és van ami ellene szól. Hogy csak egy példát említsek, ha egy növényből 5 féle van és ezek közül az egyik nem megfelelő minőségű, akkor az húzza magával az értékelésekben az egész termékcsoportot, lehúzva a többi 4 alternatívát. Vagy a termékek leírása nem változik csak a neve és az ára amikor kiválasztod, emiatt pl nem lehet egyedi leírásokat hozzáadni, csak a fő termékoldalba beírni mindent amit kell.
SEO vonalon sem feltétlenül jó, ha egy termékként van kezelve minden.

A termék alternatívák akkor is gondot okoznak amikor külső rendszerekkel akarsz együtt dolgozni. Mert a termékek fizikailag nem láthatóak a katalógusban, csak mint alternatíva léteznek.
A termék fotók azonosak, és minden egyszerre jelenik meg. A sok fotóból megjelenít egyet a rendszer, de a vevő pl érezheti úgy hogy a többi fotó is a termékre vonatkozik.

Usability oldalról nem lenne rossz. Ezért mi is vizsgáljuk a lehetőségeket, de még nincs meg a szent grál :)
 
Out of stock noti van és sokan használják
Én magam is - a termékadatlapról. :) Az előtte lévő stációkról írtam. (Autocomplete szinten nekünk sincs, csak tervben van. :D )
Sokat szívunk általánosságban, hogy két nyelvű az oldal és más pénznem is van.
Megértem. Az előző munkahelyemen 16 hivatalos nyelv volt (kedvencem a thai és az arab - utóbbi jobbról balra írásos), illetve mindent helyi/usd/eur pénznemben kellett kezelni, illetve unitokat (1, 1000, millió és az indiai crore - 10millió) kellett megoldani. :D
usability oldalról ezeknek nem kellene láthatóak lenniük. Vagy más módon ki kellene védenünk.
Nálunk nagyobb a cég, több az erőforrás és egy csomó mindennel nem vagyok még elégedett. Nem mindent éri meg megoldani. Vagy nem azonnal. Az oldalatok így is jó szerintem.
szuper, hogy a rendelések feldolgozásában kicsit javítottunk az imázson
Nem sokat, mert eddig is szuper volt, csak általában másnap 1-2 óra felé jött az sms, a 9:40 új rekord. :D
egy termékből a különböző típusok (pl powersand advance S meg M vagy greeworks üveg befolyó nano-normal, hosstzu stb) nem egy termék alatt vannak másodlagos kiválasztásként, az szándékos
Nekem a mostani a jobb. Főleg a -tólt utálom az áraknál, ahol a másodlagos választás szerepel.
de még nincs meg a szent grál
Nem is létezik. :D
 
Sziasztok!
Most vettem nálatok EHEIM halhálót. A részletezésbe írátok már bele légyszi, hogy nyél nem jár hozzá mert a kép alapján ez megtévesztő lehet. :)
Ha jól emlékszem nyele akkor van ha algakaparót veszünk hozzá. Bár erre már nem emlékszem.
Üdv.

 
Nálam is volt kiesés. Opera böngésző, androidos telefon. A Chrome ment, utána meg már az Operával is.... Viktor a motorháztető alatt serénykedhet... 😃
 
Name server átállítás volt ma reggel 8-körül. Ez elméletileg 24 óra alatt lefut a világban.
Viszont azoknál ahol hiba jelentkezik valószínűleg a központi szerver nem frissíti rendszeresen a name szerver listát.
És még a régi címről igyekszik betölteni a böngésző az oldalt.

A boltban is frissítenünk kellett a gépeket, hogy használni lehessen az oldalt a mai napon vagy amíg frissül a helyi dns szerver. (dns cache ürítés stb nem oldotta meg)

Lényeg a lényeg, akinél ilyen probléma van ott érdemes gépen átállítani a DNS szerver IP címét. Pl Google DNS szerverre a router helyi címe helyett.


1662116483801.png

1662116501709.png

1662116514549.png

1662116685832.png


Preferred DNS Server
8.8.8.8 (IPv4)
2001:4860:4860::8888 (IPv6)
Alternate DNS Server.
8.8.4.4 (IPv4)
2001:4860:4860::8844 (IPv6)

Ha megvan az átállítás OK OK, hogy lefusson a hálókártya frissítés.
 
Utoljára módosított:
Nálam nincs honlapotok...

Ua az eset. 24 óra kell általában, hogy frissüljön minden Name Server. A szolgáltató akihez csatlakozol vagy a router még nem frissült be.
A fent leírt módszerrel elkerülhető a jövőben minden ilyen esemény.

Boltban pl Voda/upc hálózat van. Itthon Telekom. Utóbbival nem volt gond.
 
Back
Oldal tetejére