• Most regisztráltál, de nem tudsz privát üzenetet küldeni?

    Kérjük olvasd el milyen korlátozások vonatkoznak rád, miután regisztrációd jóvá lett hagyva.
    Regisztrációs korlátozások

Sunken nano wildlife

Maddog

Kertész szaki
Sziasztok!
Nem vagyok a szavak embere szóval nem szeretnék túl sokat rizsázni. 2 hónapja fogalmazódott meg bennem ez a projekt azóta gyűjtögetek tervezgetek és hát végre sikerült.Gondoltam nyitok egy naplót az építő kritikák miatt és amiatt ,hogy nagyon sokat segítenek egymásnak a fórum tagok. A segítség rám fog férni mivel kezdő vagyok ezen a terepen. Akvárium egész pici korom óta van körülöttem,apukámnak zugló -ban díszhal,állat kereskedése volt. De hát ez a tapasztalat nem lesz túlságosan segítségemre ebben a műfajban,művészetben. Mit is mondjak nehézkesen indultak a dolgok ,mindig jött egy akadály ami miatt kicsit csúsztam de 2012.12.14.-én végre megérkezett minden ami indításhoz elengedhetetlen volt. (Persze nem minden amit terveztem ,de majd szép lassan.)Bele is kezdtem 18:00-kor és 03:00 -kor fejeztem be. Gondolom most nevettek mit tudott ez egy ilyen kis akin ennyit bénázni :). Hát igen ezt a kérdést én is felvetettem magamnak de hát ez van :). Aztán mikor 6 kor melózni kellett menni annyira már nem voltam boldog :D de ez már más tészta . Na elég volt a rizsából, a lényegre térek:


  • Akvárium: 45x30x30 GA Opti-white (Ők a királyok :D)
  • Bútor: Házi ADA style.
  • Világítás: 5 óra Toto28 egykori DIY led lámpájával.(Megvettem tőle.) Erről azt kell tudni, hogy 3x1W os cree led ek vannak, méghozzá 6 mindegyik külön kapcsolható. Max 1800 lumen és 900 at használok azaz 3x3 ledet :)
  • Szűrés: Tetra EX 600 (Seachem Purigen+ gyári töltet)
  • Talaj: Tropica substrate (majdnem 1l, 1,5cm vastagon)+ADA Amazonia(6l körül)+ADA Nile Sand dekorhomok
  • Dekor: Red Moor+ Seiryu 4,5-5 kg
  • Tápozás: GA wellnes :D! 2ml-2ml-1,5ml(mikro-makro-carbo)
  • Vízkezelő: DO!Aqua be soft+ Easy life easy start